1 Şubat 2012 Çarşamba

İşte delisi olduğum renk renk ojelerimin bir kısmı:)

Çok uzun seneler olmadı oje sürmeye başlayalı,hatta kıpkırmızı tırnaklarla gördüğüm kadınlar itici bile gelirdi bana.:)Önce şeffaf yada çok çok açık renkler satın aldım.Daha sonra manikür yapmayı öğrendim ve kendime bir manikür makası satın aldım(Şimdi bir cüzdan manikür setim var tabi)..Tırnaklarıma ilk manikür yaptığımda kocaman tırnaklarım olduğu farkettim resmen:)Bayağı uğraşlı ve acı dolu oldu,orası ayrı bi olay zaten:)Baktım bu kadar uğraştan sonra güzel oldu tırnaklarım yahu..Kırmızı oje bana da yakışır,neden olmasın ki diye düşündüm!!Gittim en yakın kozmetikçiye aldım aldım aldım aldımmmmmm:)İşte aldıklarımının sadece bir kısmı;
Bu yazın trendlerinden renkli ojelerim:
Bunlar 'Pastel'ojelerim(Kesinlikle en iyileri):

Bunlar yıllardır kimsenin vazgeçemediği Flormarlarım:
Bunlarda hepsi ne kadar renkliler dimi..Bir sonraki yazımda tüm renklerle neler yapabildiğimi göreceksiniz:

Hiç yorum yok: