3 Şubat 2012 Cuma

Delisiyim ama sadece ojeli tırnakların değil tabi:)

Tabiki bugünde tırnaklarım değişti.:)Bu sefer dizayn yapmadım ama tabi rengarenk yine..Kırmızı,koyu pembe ve toz pembe ojelerimi ayrı ayrı uyguladım tırnaklarıma.Bakın bakalım sizcede güzel olmuş mu?
Son zamanlarda ev botlarına takmış durumdaydım:)Gani abimin(ablamın sözlüsü) başının etini yedim bana ev botu al diye.:)))Bigün benden bıkacak ama sağolsun bugüne kadar ne istediysem iki etmedi..Kızlarla dışarda olduğumuz bigünden sonra bi baktım yatağımın üzerinde bayıldığım ev botlarım duruyo!!Gani abim sürpriz yapmış sağolsun almış yollamış yine:))Ben çok sevdimmm hatta bayıldımm..Ayağımdan hiç çıkarmıyorum.Sizde bakın çok ciciler değil mi?

3 yorum:

Bir Korecanın Günlüğü ^^ dedi ki...

Sade bir şıklık :)
Banada beklerim canım, görmen gerekenler olabilir :)

Adsız dedi ki...

çok tatlıı:))
magendiea.blogspot

Sadece Bersu dedi ki...

Teşekkür ederim magendiea:)Beğenmene sevindim..;)