14 Şubat 2012 Salı

Leoparlarımmmmmmm ;)

Uzun zamandır yazamadım sizlere..Birkaç gündür dostumda kalıyordum dolayısıyla dizayn yapma fırsatım olmadı..Bugün 14 Şubat Sevgililer günü:))Kızlarla sevgilisizler olarak bi plan yaptık kendimize.Akşam çıkacağız, birkaç kadeh birşeyler içip şarkılara eşlik edeceğiz...Bizim sevgimizden daha büyük bi sevgi yok nasıl olsa!..Bende sevgililer günü için leopar deseni yapayım dedim kusursuz olmadı ama hoşuma gitti açıkcası:)
İşte ilk leopar deseni denemem daha da geliştireceğim inşallah..Şimdilik görüşmek üzere..Tüm sevgilisi olanların sevgililer günü kutlu olsun:(....

3 yorum:

Topuklu Ayakkabılarım dedi ki...

Biraz dahamı sarımtırak mı ? olsaydı ?

Sadece Bersu dedi ki...

Leopar figürünü seviyorum canım,renklerini o yüzden birebir yapmadım çok dikkat çekiyo tırnakta böyle daha sade oldu;)

Kız Kardeş Derya dedi ki...

Beğendim..